Post by rhetotraisubgau on Mar 9, 2022 11:07:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stranger Things: 1984 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stranger Things: 1984 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Stranger Things: 1984 2022 version ▞▞▞
דברים מוזרים: 1984 הרפתקאות swg
Sugeperiode
Bir oyunun nasıl içine sıçılır? Böyle.
Et rigtig godt spil, jeg nød virkelig at spille dette, gåderne, fjenderne, alt ved dette spil var virkelig fedt og sjovt
Stranger Things: 1984 Eventyr ahxl
Dens... Fint, ikke sikker på, hvor tidslinjen tager fra serien... Og alle selv skovdyr hader hopper
Starter ikke uden en netflix-konto!
Håber du ikke har noget imod at starte forfra, for dette spil vil tilfældigt slette din gemme og få dig til at starte forfra. Jeg sletter dette spil og vender ikke tilbage. Det er også en skam, for det var ikke et dårligt lille spil...
Dette er sådan et p2p-spil, da jeg åbnede spillet bad mig om at logge ind først og fremmest jeg bruger ikke Netflix, jeg ville bare prøve spillet, men senere oprettede jeg min konto og troede, at dette ville give mig adgang til spillet, men nej du skal have medlemskab for at spille dette spil sikke et bs-spil det er 😤
Havde dette, før det blev netflix-eksklusivt, og det er nøjagtigt det samme, jeg forstår ikke, hvordan man gør det til Netflix-eksklusiv dosis andet end at stoppe folk uden Netflix i at spille.
God kamp
Jeg elsker, men jeg kan ikke lide, at det ikke er offline
Det er ok, men når jeg vil forbi vagterne, når jeg er på rækken under dem, får de mig altid, så skift det
Det blev ødelagt så hurtigt, jeg kan ikke tro det. Først har du brug for et Netflix-abonnement uden noget nyt og har det almindelige spil bare værre. Og når jeg logger ind er der ingen tekst, heller ingen startknap. Efter tilfældigt tryk. Ingen tekst. Går i spil, intet stadig. Dette spil er et komplet og fuldstændigt pengeskab og var bedre, da Netflix ikke ejede det. Helt ærligt, forstår ikke spillet på dette tidspunkt. Bedre ikke at spilde din tid på dette forfærdelige spil Netflix forsøger ikke engang at forbedre eller rette.
Jeg spillede dette for et stykke tid siden, jeg elskede spillet, men hvorfor fik du det til at koste penge nu 😭
Det er sjovt, men bare lidt sjovt
Kræver Netflix-konto. Som om nogen beslutter sig for at tilslutte sig Netflix og betale et månedligt gebyr, bare så de kan spille et mobilspil, når der er millioner af gratis spil, du kan spille i stedet for
Mose
jeg elsker det
TIL ALLE DERE, SOM HAVDE DOWNLOADET DETTE FANTASTISKE SPIL FØR EN NETFLIX SUB ER PÅKRÆVET FOR AT SPILLE OG IKKE LÆNGER KAN SPILLE – SCROLL GENNEM DIT BIBLIOTEK AF APPS/SPIL, FØR DU FINDER DET ORIGINALE SPIL MED GAMENET OG INGEN ORIGINALE RELEANSE PLAY. SUB NØDVENDIG. ORIGINAL UDGIVELSESLISTER BONUS XP SOM UDVIKLER ØVERST PÅ LISTE, DOWNLOAD DENNE VERSION IKKE NETFLIX PAY-VERSIONEN. DETTE GÆLDER KUN FOR MENNESKER, DER ALLEREDE HAVDE DET. OG Game - 5 stjerner Netflix udgivelsesspil - 1 stjerne
Dejligt 👍🙂
Fantastisk.
Jeg har ikke en Netflix-konto, og det tvinger mig til at logge ind på en, jeg vil spille, uden at skulle logge ind, hjælp mig
PÆN
Godt spil Hah godt spil
Fantastisk gammeldags spil
Stranger Things: 1984 Eventyr ahxl
Dr French, French grammar Giáo dục zls
Spillet er godt og det hele, men i bibliotekssektionen skete der en fejl, og jeg mistede mine nøglekort. Siden da har jeg siddet fast i den del af spillet og sparket til alle buske og skraldespande for at få mønter, så jeg kan købe en fra blomsterhandleren. Fortæl mig venligst, at der er noget hack for at få dem tilbage.
Elsker spillet, men sidder fast i skovlabyrinten
DET er bare okay 😊
Meget sjovt spil! Jeg blev ved med at vende tilbage til det. Jeg besluttede mig for at spille igen og fandt ud af, at du skal have et Netflix-abonnement for at kunne spille spillet, hvilket du ikke behøver før. Det er uretfærdigt over for folk, der IKKE har Netflix, der gerne vil spille, men ikke kan, fordi det er nødvendigt at have en konto. Venligst, hvis det er muligt, ændre dette, så folk kan nyde og spille dette spil mere i fremtiden uden at skulle have et Netflix-abonnement.
Har brug for netflix
VIRKELIG frustrerende, at mine fingre dækker skærmen, så jeg kan fandme ikke se, hvad jeg laver .... du skal trykke på, tryk, for at ramme en fjende, og det dækker over din egen karakter!!!Jeg giver dette spil to stjerner, det er kun fordi Netflix er god til at lave shows, ikke spil ellers er det godt for andre mennesker, og det er ikke et offline spil, som jeg hader, men det er et godt spil for andre mennesker, og det er lidt ligesom Minecraft eller et 90'er-spil dengang...
Ikke så sjovt ps-se strangerthings det er da bedst!
Dette bør ikke engang være på app store, fordi uden en Netflix-konto kan du ikke afspille det
Stranger Things 3: The Game Eventyr zqs
Forbløffende grafikken er ikke den bedste, men den kører perfekt, og jeg mener, det er et 8 bit stil spil. Jeg nyder at spille dette og ser frem til at se Netflix lave flere spil som dette